Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140817

Kategori: Konditionsträning.

Igår, innan sista jobbnatten av 3, var det dags för långpass till jobbet. Jag hade bestämt mig för att springa en liten extrasväng också för att komma upp i en lite längre runda än de "vanliga" 11,5 eller vad det är.
 
Efter cirka en mil öppnade sig himlen ordentligt och jag blev verkligen dyngsur. Duggade lite när jag sprang hemifrån, men var himla friskt och skönt, och det slutade efter en stund. Men sedan började det alltså ordentligt. Skorna var helt genomblöta efter några nedtrampningar i djupa vattenpölar. Men fram kom jag, och höll ett jämnt tempo hela vägen. Blev cirka 7 minuter per kilometer, och med tanke på de två jobbnätterna innan och att jag hade tänkt springa ett lugnt långpass så var det helt okej!
 
 
Dränkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: