Min träning

följ mig på vägen!

My Best Shape, dag 5-8

Kategori: World of Shape 2014.

I fredags hann jag tyvärr inte med något träningspass. Maten gick dock bra, och det blev tacomiddag på kvällen! För min del serverad med ris i stället för chips =)
 
 
Lördagen hade jag bestämt mig för att inte räkna, men åt dock som vanligt under förmiddagen. På eftermiddagen var det dock för thaimat, vilket jag planerat i förväg att jag skulle äta av, och nybakad kanelbulle blev det också. Ett tillfälle i veckan tänker jag ha kvar till lite extragott, tror inte det skadar! Hann bara med halva träningspasset tyvärr, men det blev svettigt ändå!
 
 
Söndagen var bra, skrev inte in i matdagboken och räknade alltså inte kalorierna, men ska ha hållit mig ungefär inom ramarna ändå. Middag hos sambons föräldrar med creme fraiche i köttfärssåsen och så var väl inte det bästa, men med ganska litet intag resten av dagen bör det ha blivit bra! Träningen blev ett pass "cobraträning" för mage och rygg, eller snarare helkropp.
 
Idag har det gått utan problem. Praktikstart idag och det har fungerat bra. Träningen fick bli här hemma nu ikväll, och den kändes bra, förutom att det blev lite sent så jag mest ville att det skulle vara avklarat. Utöver det som står nedan bev det en Questbar till mellanmål i eftermiddags, nöden har ingen lag och sådär...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: