Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 13

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli och kanel
- 2 kokta äggvitor

- Lättkvarg med kiwi

- Fullkornsspagetti med köttfärssås på nötfärs
- Knäcke med skinka

- MiniKeso & ½ skivad banan
- Knäcke med skinka

- Kycklingfilé med bulgur, strimlad vitkål, rivna morötter, paprika & rödlök

Träning

- 5 min rodd, FF-passets styrka
- 20 min promenad

Känsla

- Hann inte hela träningen idag heller =/ Fasen att det alltid ska vara så svårt att få ihop tiden. Den träningen jag gjorde kändes i alla fall bra! Shit vad jobbig den nya övningen sidoplanka var, mycket jobbigare än vanlig planka tycker jag... Orkade bara hälften av den tiden! Armhävningar på tå har jag knappt orkat göra förut, nu orkade jag 12 st båda omgångarna! Målet är 20 innan fighten är slut :)
- Har ikväll hade magkatarrskänningar, hoppas verkligen att det ger med sig igen! Måste lära mig att stressa ner lite, psykiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: