Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 14

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 stekta äggvitor

- MiniKeso med ½ skivad banan

- Kycklingfilé med bulgur & kokt blomkål
- Knäcke med skinka

- Äpple

- Köttfärssås (på nötfärs) med fullkornsspagetti, lite kokt blomkål & rivna morötter
- Knäcke med skinka

- Lättkvarg med hallon
- 5 nötter


Okej, kom med liite äggula då jag knäckte ägget ;)

Träning

- 2 min roddmaskin hög fart
   FF-passets styrka för axlar/armar/bröst & 1 av benövningarna
   IndoorWalking gruppträning 30 min
   CXworx gruppträning 30 min (styrka mage/rygg + rumpa/ben)



Känsla

- Har känts lite sådär idag, kände mig lite down i morse, nästan som jag skulle bli sjuk. Dock piggnade jag till efter träningen på förmiddagen. Har känt mig lite hungrig hela dagen, men hållt mig från att ta något extra. Tycker mig börja se en del skillnad på kroppen nu, ska bli spännande att jämföra efterbilderna med före sen :)

Kommentarer

  • Fia säger:

    SV: Härligt! Jag försöker också hitta lite nya recept.. men det är alltid nåt som man inte får ha med för att det ska vara rätt enligt FF :-/

    2011-09-15 | 19:01:45
    Bloggadress: http://maximilian06.blogg.se/sofia

Kommentera inlägget här: