Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 18

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor

- Banan

- Skinkstek med bulgur & kokt sparris
- Knäcke med skinka

På bio
- Äpple- & päronbitar

- MiniKeso

- Lax, fullkornspasta & broccoli
- Knäcke med skinka

Träning

- FF-passets styrka
- 3½ timme simlärare
- Zumba gruppträning 60 min

Känsla

- Idag har det börjat kännas lite bättre igen, känner mig inte riktigt lika svullen och så. Är dock nervös för tisdagens vägning/mätning, för det känns inte som det hänt något vidare sista dagarna =/ Får väl se, kanske blir en positiv överraskning, annars får jag lägga i en extra växel för de sista 10 dagarna. Det ska jag iofs göra ändå. Känner att jag varit för lat på träningen, ska minsann verkligen ge allt nu och inte fega! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: