Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 21-22

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Dag 21

Mat

- Naturell lättyoghurt med müsli
- Äggviteomelett med tomat & lök

Lunch ute
- Räksallad med bulgur & en liten bit rostat bröd (-äggulorna)

- 2 riskakor med kalkonpålägg

- Några kräftor
- Lite makrill
- Köttfärspaj (med deg på fullkornsdinkelmjöl, lättkvarg & vatten, nötfärs & äggvitor)
- Knäcke med kycklingpålägg
- Nachochips naturella

- MiniKeso med hallon




Träning

- FF-passet (+2x1 min planka & 15 armhävningar)



Känsla

- Åt tyvärr alldeles för många nachochips ikväll, skulle bara ta några, men blev några till & några till. Nu var det väl inte väldigt mycket i alla fall, men mer än jag skulle :( Fick så dåligt samvete, men å andra sidan kunde det varit så mycket värre. Vi hade gjort cheesecake till efterrätt och den rörde jag inte. Keso & hallon var faktiskt otroligt gott!
- Träningen kändes super. Känns så jäkla bra att konditionen äntligen känns lättare! Tog "bara" 3 veckor ;)

Dag 22

Mat

- Naturell lättyoghurt med müsli
- 2 kokta äggvitor

- En bit av gårdagens köttfärspaj
- Lite nötfärs med lite fullkornspasta

- MiniKeso med hallon

- Tacogratäng (tacokryddad nötfärs, lättkvarg & grönsaker)
- Sallad

- MiniKeso med ½ skivad banan

Träning

- FF-passet (+1½ min planka)

Känsla

- Har känts som en helt ok dag, har inte mycket mer att säga ;) Ska gå natt på praktiken inatt så får se hur detta går. Har laddat upp med morgondagens lunch jag ska äta inatt i stället + ett par mellanmål.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: