Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 24

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Naturell lättyoghurt med müsli
- 2 kokta äggvitor

Lunch ute
- Tonfisksallad med en grov smörgås

- 2 riskakor med kycklingpålägg

- Fullkornspasta med laxfilé & gröna ärter

- Lättkvarg med ½ skivad banan & lite linfrön

Träning

- FF-passet + 2x1 min planka

Känsla

- Träningen kändes otroligt bra idag! Sprang på bra som uppvärmning med en snabb extraminut, däremot var crosstrainern emellan lite seg. Styrkan kände med bra.
- Maten har ju känts lite sådär sista dagarna eller veckan annars, men idag har det känts bra igen, skönt :) Känns nästan lite sorgligt att FF snart är över, mindre än en vecka kvar! :O Jag har börjat planera det fortsatta livet efter FF nu. Kommer försöka äta ungefär som nu, fast att jag även får äta korv o.s.v. och sen ha en unnardag i veckan. Nästa helg ska jag börja med att göra kroppkakor :D Frukosten på lördagen ska jag äta gröt och en god smörgås, frökuse eller något. Det ska bli supergott! Annars har jag inte saknat så mycket så, men gott ska det bli ändå :) Träna ska jag försöka göra 5 dagar i veckan, eller i alla fall 4 om det inte går ihop. Målet är ett par kg till till vi åker på resan, är en månad efter FF:s slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: