Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 30

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Lättfil med müsli & kanel
- 2 kokta äggvitor

- Lättkvarg med ½ skivad banan

- Viktväktarnas Chorizo (3%) med fullkornspasta & kokt broccoli
- Knäcke med skinka

- MiniKeso

- Kycklingfilé med fullkornspasta, kokt broccoli & kokta gröna ärter

- 2 knäcke med stekta kantareller

Träning

- Största delen av Fitnessfightens styrka
- Sammanlagt ca 30 min promenad

Känsla

- Dagen började hyfsat. Hade ställt klockan tidigt tidigt (04.45) för att hinna träna dagens styrka innan jag skulle åka till praktiken. Det gick dock sådär då jag snoozade 2 gånger innan jag kom upp och därför bara hann 2/3 av passet. Menmen, tänkte jag, tar det när jag kommer hem! På bussen när jag var på väg för att hämta dottern blev jag totalt slut. Trodde att det skulle försvinna då jag kom ut i friska luften, men icke. Vääldigt tunga steg blev det ner till dotterns förskola, och vi som skulle gå de 6 kilometrarna hem och köra klart styrkan fick hoppa på en buss igen... =/ Slängde oss på soffan när vi kom hem och där har jag legat sen. Ont i mage & huvud, alldeles slut i både huvudet och hela kroppen och känner mig febrig. Bra avslut på FF! :(
- Trots avslutet idag är jag otroligt nöjd med vad jag åstadkommit de senaste 30 dagarna. Nu har jag ju inte vägt och mätt mig än, och det känns tyvärr inte som att det hänt så hemskt mycket. Men nu är inte detta det viktigaste, den senaste månaden har jag inte ätit något socker trots flera frestelser, jag har ätit betydligt mer fettsnål och välbalanserad kost än jag brukar och framför allt har jag tränat varje dag. Kanske inte riktigt 100% riktigt varje gång, men jag har fanimig svettats ordentligt varje gång och jag har gjort detta så bra jag bara kunnat. Ärligt talat trodde jag inte att jag skulle klara mig prickfritt alla 30 dagar!
- Lite kommer jag nästa sakna FF, men det ska faktiskt bli förbannat gott med min frukost imorgon ;) Nu ska jag bara planera upp framtiden, mitt kommande liv efter FF ;)

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Åh vilken bra blogg jag hittade :) körde igång med fitnessfighten idag. Har bara en fråga.. Käkade du 1500 kcal om dagen? Tänkte kika lite på det du ätit nämligen :) Vet du förövrigt om man ska väga frysta grönsaker innan eller efter tillagning?

    Ha en fin dag!!

    2012-04-01 | 15:21:14
    Bloggadress: http://namsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: