Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 4

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Naturell lättyoghurt med müsli
- 2 kokta äggvitor

- MiniKeso
- Äpple

- Räksallad med bulgur
- Knäcke med kalkonpålägg



- Tonfisk
- Honungsmelon

- MiniKeso
- ½ banan

- Lövbit med fullkornsris & wokgrönsaker
- Knäcke med kycklingpålägg

Träning

- FF-passet (utom mitt-cardion)
- Simlärare 3½ timme (tro mig, det är träning vissa stunder :P)
- Kortare powerwalk (14-15 min)
- Zumba gruppträning 1 timme

Känsla

- Tro det eller ej på dag 4, men det känns fortsatt bra! Jag var seg i mina ben idag vid träningen (om det sen berodde på att det var en söndagmorgon kl 6.20 eller träningen som satt spår låter jag vara osagt...). Kände även vid hoppen på zumban ikväll att jag börjar få ont i mina benhinnor =/ Blir till att låta bli just löpning ett par dagar nu tror jag.

Förresten, fy farao vad man får kissa när man dricker och äter som nu :P Tycker inte jag druckit SÅ mycket mer än vanligt, men i fredags var jag tvungen att springa på toa 12 (!!!) gånger mot mina normala 4...

Kommentarer

  • Isa säger:

    Hej!

    Undrade bara varför du bara äter äggvitor istället för bara gulorna?

    2011-09-05 | 15:41:17
    Bloggadress: http://zunkovicphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: