Min träning

följ mig på vägen!

Fitnessfighten dag 8

Kategori: Fitnessfighten - Sept 2011.

Mat

- Naturell lättyoghurt med müsli
- 2 kokta äggvitor

- Tonfisk & MiniKeso
- ½ banan

- Lövbit med fullkornspasta & haricot verts

- Nötfärsbiffar med bulgur & haricot verts
- 2 knäcke med skinka

- Lättkvarg mixat med hallon

Träning

- FF-passet

Känsla

- Träningen kändes fakiskt förbaskat bra idag :) Var så sugen på att träna och det gick nog bäst hittills! Jag klarade 1.30 på plankan mot 1.20 senast, dags at byta ut mot den andra övningen nu, har hållt fast vid plankan annars... Cardion blev crosstrainer och rodd. Pressade mig själv i rodden att hela tiden hålla tiden jag ville hamna på, så det gjorde det rätt roligt för en gångs skull :) Tog en minut i taget! Men visst fasen var de jobbigt!
- Behöver jag fortsätta tjata om att maten känns super och inget sötsug infunnit sig?! ;) Jag tror att första prövningen kommer på lördag - kalasdax! Jag som är ett kakmonster kommer nog ha det lite jobbigt... Får ladda upp med jordgubbar och Keso eller nåt till efterrätt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: