Min träning

följ mig på vägen!

Dubbelpass 130415

Kategori: Gruppträning. Konditionsträning. Styrketräning.

Igår morse blev det benen & ryggen som fick en omgång på gymmet. Dock en lite mindre omgång än tänkt, då de maskiner jag ville ha var upptagna hela tiden, så jag tappade sugen.
 
Styrkepass
Utfall i smithmaskin +20 kg, 3x8 reps
Bålrotation med skivstång +10 kg 3x6 reps/sida
Baksida lår 37.5 kg 4x6 reps
Rodd 61 kg 4x6 reps
 
Bål-/stabilitetsträning
Höftlyft med fötterna på boll 3x1 min
Plankan 3x1 min

På efteriddagen var det dags för träning inför Blodomloppet (med samma person som håller i TjejplanetTillTjejmilen). En timmes träning i spåren i skogen, där det blev jogging, teknikträning och intervaller i backar. Jättebra! Jag fick många bra tips om hur man ska springa på ett bra sätt, både för att bli mindre trött, springa snabbare och påfresta kroppen mindre. Trött blev jag också!
 
Kan säga att benen idag känns ganska...eh, de gör ont.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: