Min träning

följ mig på vägen!

Förbannade j**la skit-timing!

Kategori: Motivation, prat & målsättning.

Gissa vem som igårkväll skulle springa sista långpasset inför Tjejmilen? Och gissa vem som igår eftermiddag började känna sig förkyld vilket eskalerade under kvällen? Det blev inget långpass, ingen träning alls... Varför måste jag bli sjuk en vecka innan Tjejmilen?! Jag hade träningen & vilan nu innan minutiöst planerad, men nu skiter sig det. Jag lovar att jag kommer springa på typ 62 min nu bara för det, då skyller jag på detta förbannade virus! Jag är igenkorkad i näsan hela tiden, har ont i huvudet & halsen, känner mig febrig och har typ lock i öronen. Får hoppas jag blir frisk hyfsat fort i alla fall, så jag åtminstone hinner med ett pass med lite fart innan det är dags för vila ett par dagar och sedan åka mot Stockholm.
 
För en gångs skull äter jag i alla fall bra trots sjukdom och försöker hälla i mig ordentligt med vätska, även om det är lite svårt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: