Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 130808

Kategori: Konditionsträning.

Ikväll innan andra nattens jobb tog jag mig till gymmet för ett pass på löpbandet. Är ju sådär kul att springa där, men samtidigt skönt att ha det lite jämnlutat och det passade bäst in i planeringen idag att bara duscha där innan det var dags att åka mot jobbet.

Jag sprang på 10 km/h hela tiden (måste känna lite på Tjejmilen-tempot jag ska hålla om jag ska under timmen, bara 4 veckor kvar drygt!) utom i sista 5 min då jag höjde lite i taget tills jag avslutade på 13 km/h. Hann inte riktigt mina 5 km på en halvtimme, men nääästan ;) bandet måste ju gasa upp med! Körde på lutning 1%.

Avslutade med att gå ett par minuter på slutet för att få ner pulsen lite. Körde sedan plankan 1.30.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: