Min träning

följ mig på vägen!

Träningskläder = motivation

Kategori: Motivation, prat & målsättning.

Igår shoppade jag lite nya träningskläder. Det är väl aldrig så kul att träna som du man har nya kläder! ;) jag hade bestämt mig för att jag ville ha ett par shorts och ett par mönstrade tights. Började på InterSport där jag hittade ett par tights från Nike. Dock kostade de 500:- och det var lite mer än jag ville lägga just nu. Hittade i alla fall ett par shorts från samma märke, som jag köpte.
En stund senare gick vi in på Cubus för att kolla på något helt annat. Vad förvånad jag blev när jag såg att de hade träningskläder! Precis såna jag ville ha med :) så, tights och linne blev det där, för sammanlagt strax över 400! Perfekt!

Nu ska det bli kul och träna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: