Min träning

följ mig på vägen!

InBody - mätning

Kategori: Motivation, prat & målsättning. Vägningar & mätningar + kroppsbilder.

I lördags var jag på InBody-mätning med vissa från Tjejplanet/Tjejmilen-gänget. Typ vägning deluxe kan man kalla det. Den mäter i princip allt du kan tänka dig vad gäller vikt, fett, muskler o.s.v. i din kropp.
 
Faktiskt otroligt intressant att se hur allt är fördelat i kroppen, och jag var nöjd med att jag hade helt ok mycket muskler. Mindre nöjd med att jag faktiskt ligger i riskzonen vad gäller inre bukfett (det där man inte ser), känns sådär =/ Men, om tre månader ska jag göra om mätningen, och då ska det se annorlunda ut! Ytterligare lite mer muskler, mindre fett och helt enkelt bättre fördelning. Jag tror att det kommer vara så också om jag bara fortsätter med träningen jag kört nu de sista veckorna. Kosten finns det fortfarande mycket att göra med, men vi tar en sak i taget ;)

Kommentarer

  • Fia säger:

    Hej, läste att du gjorde en inbody mätning, jag är också intresserad av en sådan, tänkte kolla om man får fråga vart du gjorde denna samt vart man kan göra en sådan mätning

    mvh /// Fia

    2017-04-10 | 00:57:03

Kommentera inlägget här: