Min träning

följ mig på vägen!

Slut på jeansutmaning 2013

Kategori: Tävlingar, lopp m.m.. Vägningar & mätningar + kroppsbilder.

Då har jeansutmaningen tagit slut, och även om jag känner att det gått lite sådär till och från är jag ganska nöjd med vad jag ser på bilderna jämfört med de förra. Surt dock att det kunde varit ännu bättre! Men, jag kan ha mina jeans! Det var ju det som var målet :) Sedan vill jag ha bort liite till fett innan jag känner mig bekvämi att använda dem.
 
Bilderna till vänster är före (3/4) och bilderna till höger är idag. Tog med gummibandet för att jämförelsen skulle bli rättvis, och så med stängd knapp såklart, nu när det går ;)
 
 
Känns skönt att ha fått bort lite på baksidan, det har jag stört mig på länge! Nu är det kärlekshandtagen och magen kvar...
 
Passade även på att mäta mig för första gången på ett rätt så bra tag:
Midja (smalaste stället): 79 cm (-7,5 cm)
Kärlekshandtagen (bredaste stället): 93,5 cm (-8 cm)
Låret (bredaste stället): 58 (-2 cm)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: