Min träning

följ mig på vägen!

Hormoner suger

Kategori: Motivation, prat & målsättning.

Maten har gått väldigt bra den senaste månaden, jag har skött mig bra 6 dagar i veckan och haft en "ätardag", vilket har funkat super! Förra veckan blev dock skräp... Fram till torsdagen gick det bra, och fredagen var planerad ätardag. Lördagen blev ok, men med lite dålig middag då jag fick äta färdigköttbullar & makaroner på jobbet som var resterna från i fredags. Men söndagen sen... Ok medan jag jobbade dagen, men sen... Jag har i helgen fått tillbaka det där roliga man har en gång i månaden, och det triggade igång suget något fruktansvärt. Massa kex, kakor och sen chips till hockeyn på kvällen.
 
Menmen, ny vecka & nya tag. Idag ska jag hålla hormonerna i schack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: