Min träning

följ mig på vägen!

Överansträngning & förkylning

Kategori: Motivation, prat & målsättning.

I helgen bestämde jag mig för att vänta någon vecka med löpningen. Jag har ända sedan samma eftermiddag som jag sprang Tjejmilen haft känningar i foten, det har gjort ont i vissa lägen och förvärrats då jag sprungit. Både jag och Ida tolkade det som överansträngning och bestämde att jag skulle vila från löpningen tills det känns bättre (förhoppningsvis bara tills på söndag).
 
Jag hade planer på att i stället träna lite alternativt denna veckan, simma och cykla typ, men för säkerhets skull dök det upp en förkylning med, igen. Menmen, det var väl på sätt och vis bättre nu när jag ändå inte skulle springa, än någon annan gång. Förhoppningsvis hinner jag simma något pass ändå framåt slutet av veckan, och köra ett pass styrka!
 

Jag försöker i alla fall hålla mig till bra mat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: