Min träning

följ mig på vägen!

Hinderbaneträning 140413

Kategori: Konditionsträning.

Igår var det dags för veckans valfria pass (har planerat ett sånt per vecka nu när jag gör mitt eget träningsschema igen), och när jag funderade över det förra veckan bestämde jag mig för att jag ville prova att köra militärhinderbana, då jag vet att det finns en här i närheten, och luskade reda på vart den låg. Jag fick med mig sambon, hans bror och min lillasyster och körde dit. Vi hade dock inte direkt tur med vädret. Det var väldigt varierande, och under tiden vi var där hann det både duggregna, vara sol, hagla och spöregna i ett par omgångar. Det blev bara 4 varv i stället för 5 som jag hade tänkt, mycket då det under sista varvet öste ner regn vilket gjorde både att hindren blev hala och vi blev alldeles dyblöta. Fick jogga tillbaka till bilen sen och hoppa snabbt in i duschen när vi kom hem! Det var kul i alla fall! Vi fick hoppa, klättra, krypa och springa (ett par hinder struntade vi i då det blev lite väl svårt/farligt).
 

Kommentarer

  • Thess säger:

    Åh vad kul, vart hittade du den?

    2014-04-16 | 08:52:15

Kommentera inlägget här: