Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140419

Kategori: Konditionsträning. Motivation, prat & målsättning.

Ikväll innan nattens jobb var det dags för veckans långpass (haft träningsuppehåll ett par dagar pga ryggen jag vred till häromdagen, men idag kände jag inget längre!). Jag tänkte sprungit till jobbet, men kom på att det inte var så smidigt när jag skulle ha lite påskmat och så med mig. 

I alla fall bestämde jag mig för att åka till jobbet, lämna maten, och sen utgå därifrån, för att slippa hemmarundorna. Blev runt stan, med lite omvägar.

Och för första gånger kände jag idag den där känslan, att det var skönt att springa, den jag velat ha så länge! Om det berodde på de vackra omgivningarna jag hade idag, på att jag inte sprungit sedan i måndags, på att jag börjar bli mer vältränad eller på något annat vet jag inte, men jag njöt. Otroligt fint var det också! Kändes som jag kunnat fortsätta ett tag till, men var tvungen att ta mig till jobbet... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: