Min träning

följ mig på vägen!

Veckosummering vecka 15

Kategori: 8 veckor extra fokus. Motivation, prat & målsättning. Vägningar & mätningar + kroppsbilder.

Kosten: Förra veckan startade jag en period på 8 veckor med extra fokus på maten, för att "skala" av lite fett inför sommaren och faktiskt se lite resultat av allt tränande. Jag äter hyfsat bra i vanliga fall och bara onyttigheter en gång i veckan, men nu ville jag köra en period med extra bra. Jag höll mig till mitt matschema bra hela veckan, och åt lite extra på lördageftermiddagen och kvällen, vilket jag hade bestämt i förväg att jag skulle. Kommer inte längre ha en hel dag i veckan att äta extra på, utan mer en eftermiddag eller sådär, när det är något speciellt. Men bara en dag fortfarande! På söndagen var vi på middag hos sambons föräldrar och då fick det bli matlåda och utan semla. Den var lite jobbig!
 
Träning: Jag genomförde mina 5 planerade pass - 1 ben/ryggpass, 1 backpass, 1 intervallpass med långa intervaller och 1 milpass, samt ett valfritt som då blev hinderbana. De flesta passen har känts bra, har inte alltid varit sugen innan, men gjort ändå. Tagit ut mig på alla!
 
Vikt&mått: I morse var det då dags för att se om kosten gett några resultat sedan förra måndagen. Och jodå, senaste veckan har det försvunnit 1,4 kg (förhoppningsvis av fett, delvis vätska med såklart) och i midjan 2 cm, kring kärlekshandtagen 3 cm och runt låret 1½ cm. Bra resultat tycker jag och fortsätter som innan! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: