Min träning

följ mig på vägen!

Dubbelpass 140203

Kategori: Gruppträning. Konditionsträning.

I morse var jag och sprang på löpbandet. Hade egentligen tänkt springa ute och inviga kläderna jag köpte förra veckan, men med bokstavligt talat isgatan som var i morse vågade jag inte det, så fick bli löpband. Ökade med en km från förra veckan, så idag blev det 4. Med intervaller till på köpet :) 4 km, 25:29 min och hastigheter varierande mellan 8,2 och 11, 7 st på 11. Varje intervall var ca 1,20. 


Ikväll var det dags att testa på kettlebells, på ett gruppass på gymmet i stan. Kändes bra, skulle nog haft en lite tyngre kula dock på vissa övningar. Svårt det där, för det är svårt att hålla rätt teknik med både för lätt och för tung. 8 kg körde jag med idag. Snabbt och intensivt var det i alla fall, och avklarat på 40 min! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: