Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140216

Kategori: Coachning med Alla kan träna. Konditionsträning.

Ikväll efter kroppkakemiddag och sockerkaksfika hos svärföräldrarna (bästa uppladdningen verkligen!) var det dags för veckans planerade långpass (allt är ju relativt, och det kommer öka vecka för vecka). Jag tänkte mig att springa hem från dem med en liten extrarunda, och så blev det. Blev dock inte riktigt de 8 planerade kilometrarna, men gott och väl 7 tror jag (telefonen gav upp p.g.a. att jag fick använda lampan, så sen fick jag springa i kolmörker). Fötterna somnade, det gjorde ont över hälsenorna / nedre delen av vaderna, jag var stum i benen, jag behövde gå på toa och det var alldeles kolsvart ute, men jag gjorde det ändå. Även extrarundan, som jag var på väg att hoppa över. Men knappt 6 km räknas ju inte som långt, inte ens för mig.
 
Kollar jag på denna och jämför sträckan jag ritat med den som hann registreras, så hamnar rundan på strax över 7 km, vilket bör stämma bra eftersom sträckan om jag inte hade tagit omvägen är strax under 6 km.
 
 
Såhär mycket såg jag. Med telefonlanmpan aktiverad. När den dog - not so much.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: