Min träning

följ mig på vägen!

Dubbelpass 140715

Kategori: Konditionsträning. Semester 2014. Styrketräning.

I tisdags morse var jag och lillasyster ute på ett intervallpass. Långa intervaller stod på schemat. Själva passet blev rätt långt med för att vara intervall, men gick en del och så under vilan (kan nog räkna 7 km som jogg/löp) så det blev bra ändå! Vi hade ingen fast intervalltid, utan körde lite som vi kände, och de flesta blev nog bara på ca en minut. Ett par stycken dock uppåt 3-4! 
 
 
På kvällen körde jag ett styrkepass hemma för bålen framför allt. Cirkelträning med 45 sek per övning och 10 sek att byta. 8 övningar och 4 varv blev 29 min! 
 
Plankan 
Höftlyft
Sidoplankor
Enbens höftlyft 
"Cykla" med benen
Planka med steg in och ut
Pullover med hantel 
Benlyft

Kommentarer


Kommentera inlägget här: