Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140704

Kategori: Konditionsträning.

Idag på förmiddagen blev det en löptur med mamma, milen planerad och så fick det bli. Efter typ tre veckor med kallt och mulet blev det 23 grader och sol lagom till vi skulle iväg. Jippi! Enda gången jag inte var sugen på det vädret...

Lite varm sådär... 

Hade inte någon speciellt bra känsla i kroppen idag, men det fick gå. Tur jag hade sällskap med mig! Kändes som vi aldrig skulle komma fram, men sista 2 km gick faktiskt rätt så bra sen. 10 km blev på precis 1.10, så rätt så okej träningstempo ändå. Hela rundan med lite gång innan och efter blev nog ca 11,5 km tror jag. Gick ca 20 meter ett par gånger under rundan, och en gång när mamma fick stanna för kissepaus passade jag på med lite utfall och 20 armhävningar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: