Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140720

Kategori: Konditionsträning. Semester 2014.

I söndags morse innan frukosten blev det en löptur. Hade långpass på ca 13 km planerat. Men fy, benen kändes verkligen inte bra!! Fick ont i vaderna och fötterna domnade, hade dessa problem förut, men inte känt av det på länge nu... 

Det gick i alla fall sakta i början, och var på väg att strunta i det flera gånger, men bestämde mig till slut för att i alla fall springa milen. Tvingade mig igenom, och efter sådär 8-9 km började det faktiskt kännas ganska okej av någon anledning, så jag körde faktiskt en liten extrasväng på slutet ändå och landade på drygt 11,5 km. 

Skrattade åt mig själv när jag kollade i spegeln när jag kom hem, dyngsur av svett och helt illröd i ansiktet, haha! 

Det märks på tiderna när det började gå lättare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: