Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet 140608

Kategori: Styrketräning.

Ikväll innan jobbet fick jag ändå vara på plats lite tidigare för att det är helg och bussarna inte går riktigt som vanligt, så jag passade på att prova vårt gym vi i personalen har tillgång till. Varför har jag inte provat det innan?! Måste säga att jag blev positivt överraskad, det fanns det mesta man kan behöva. Inte det modernaste, men absolut funktionellt! Något långt pass hann jag inte med tyvärr, men en halvtimme åtminstone, och rygg och biceps stod på schemat, och körde i superset för att hinna lite.
 
Roddmaskin motstånd 7/10, 2 minuter
 
Marklyft med skivstång, 40 kg 12 reps, 50 kg 3x8 reps
Alternerande bicepscurls med vridning med hantlar, 8 kg 12 reps, 9 kg 3x7 reps/sida
 
Chins med hjälpvikt, 40 kg 4x6 reps
Enarms hantelrodd, 12.5 kg 4x7 reps/sida
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: