Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140317

Kategori: Coachning med Alla kan träna. Konditionsträning.

Jag ligger lite (en dag) efter i schemat jag fått från  Ida , så helgens långpass blev idag på morgonen i stället. Men eftersom det kommer bli ytterligare ett träningspass idag så misstänker jag att jag är i fas sen =)
 
Långpass var det ja. Seg i benen efter gårdagens backträning, massa blåsande och allmänt trött efter kass sömn inatt. Men vet ni vad? Jag gjorde det ändå! Jag ska inte påstå att det var det minsta roligt (framför allt inte första 7 kilometrarna då jag verkligen pinade mig igenom, sedan gick det lite lättare får jag väl säga), och inte att det gick det minsta snabbt heller. Men stolt över mig själv, det är jag! Och fördelen med att det går sakta är ju att jag är ute desto längre tid sammanlagt ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: