Min träning

följ mig på vägen!

Löppass (och lite simning) 140316

Kategori: Coachning med Alla kan träna. Konditionsträning. Simning.

Igår körde jag backintervaller. Hade kollat ut en backe som jag trodde skulle vara lagom lång enligt planen, och den visade sig vara ganska perfekt. Men herregud vad mycket jobbigare än man tror! Förvånad varje gång... Inte direkt så man klarar spurta ordentligt ;)
 
 
På kvällen följde jag med lillebror och simmade lite, mest för mysfaktorn egentligen. Men lite ordentligt blev det med, om än ett kort pass. Körde insim 150 meter, och sedan 3x50 meter relativt snabbt frisim. Därefter 6x25 meter frisim i verkligen maxfart, med 20 sekunder vila mellan varje. Körde sedan 100 meter nedvarvning med, så 600 meter fick vi i alla fall ihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: