Min träning

följ mig på vägen!

Veckosummering vecka 17-18

Kategori: 8 veckor extra fokus. Motivation, prat & målsättning. Vägningar & mätningar + kroppsbilder.

Kost: Kosten har känts bra dessa veckorna. Jag har gjort det jag ska liksom, utan att tänka så mycket på det. Dock blir jag ju sugen ibland, men i och med att jag har ett tillfälle i veckan då jag "får" äta det där jag är sugen på, så går det att hålla sig. Dock blev jag magsjuk på natten till måndag vecka 18, så maten den dagen och dagen efter var ju inte så bra. Måndagen åt jag knappt någonting, men fick i mig lite läsk, blåbärssoppa och ljus smörgås på kvällen. Maten på tisdagen bestod av rice krispies, nudlar, blåbärssoppa och ljusa mackor. Men så får det bli när man inte får i sig något annat!
 
Träning: Vecka 17 blev det 4 av 5 pass, därför att ibland kommer livet i vägen... Vecka 18 blev det bara 3 p.g.a. magsjukan, vågade inte träna förrän torsdagen. Känner i alla fall att jag har haft kvalitet på de pass jag har kört, och har inget dåligt samvete då jag haft "giltiga ursäkter" för att inte genomföra alla passen. Så är det ibland! Börjar dock känna mig lite stressad att det är mindre än 2 veckor kvar till GBG-varvet nu, och jag i stort sett ska vara färdigtränad...
 
Vikt&mått: Vecka 17 hade jag gått ner 1 kilo, troligen var en del av det från veckan innan då det bara visade etthg när jag jobbat natten innan vägning. Måtten visade däremot inte så mycket. Nu hade jag tills denna veckan gått ner 4 hg, så sammanlagt på 4 veckor är det 2,9 kg. Ungefär den takt jag hade tänkt mig! Nöjd! Bara att fortsätta likadant i 4, eller 5 veckor till. Funderar på att lägga till en vecka då Varvet nästa vecka kommer ställa till det lite med hur jag äter och så då. Måste ju ladda och sen njuta av en extragod hotellfrukost dagen efter ;)
 
Lite skillnad ser jag faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: