Min träning

följ mig på vägen!

Timingen...

Kategori: Motivation, prat & målsättning. Tjejmilen 2014.

Om ni tycker jag har tränat dåligt sista dagarna så tycker ni alldeles rätt... Det är nämligen så att häromdagen, med två veckor kvar till årets stora mål Tjejmilen, åkte jag på en ordentlig förkylning. Det har gått en del Alvedon och astmamediciner här sista dagarna. Timing när den är som bäst! Samma visa förra året, dock ännu närmre inpå då. Jag hade planerat träningen in i minsta detalj fram tills dess, men det skiter sig nu. Får planera om lite och helt enkelt hoppas på att jag hinner bli frisk och köra något pass till så jag får lite fart i benen. Tur jag tränat bra annars i år i alla fall... 

Jag vill svettas! Och bli andfådd av annat än att bara stå upp... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: