Min träning

följ mig på vägen!

30 dagar med World of Shape

Kategori: World of Shape 2014.

Motivationsdippen efter Tjejmilen har varit ordentlig, som vanligt efter att jag kommit fram till en deadline och ska fortsätta utan specifikt mål (jag har två stora mål i vår/sommar, men det är liksom för långt fram för att min hjärna ska förstå att jag behöver träna!). Några pass har jag tränat de senaste veckorna, ett pass på crosstrainern, två cirkelfyspass och några promenader inkl. lite löpning på en. I slutet av förra veckan kände jag dock att nu får det vara nog! Jag kände att jag behövde en liten extrakick mitt i annalkande höstdepp, och impulsbokade 30 dagar med World of Shape och programmet My Best Shape med start idag. Jag har ju tidigare kört Fitnessfighten med dem, och var nöjd då. Dock tror jag egentligen inte riktigt på det där med att leva på så lite som 1500 kcal när man tränar, men som en kickstart/deff tror jag att det kommer funka bra. Känner jag att jag får i mig alldeles för lite får jag helt enkelt bara höja intaget lite =)
 
Jag har tagit förebilder och mått idag, så nu kör vi! Första träningspasset klarade jag av i morse, och maten har fungerat bra idag. Jag har ätit gröt & äggviteomelett, kvarg med rivet äpple och kanel, pasta, skinka och broccoli från salladsbaren + ½ avokado, smoothie på kvarg, hallon, lakritspulver och vatten, och så lax med fullkornsris och kokt broccoli ikväll. Strax är det dags för kvällsmat som jag planerat kommer bestå av 1 ägg, 2 finncrisp och ½ avokado. Haha, jag har ätit en del gånger idag ;-)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: