Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet 130221

Kategori: Styrketräning.

Uppvärmning
6 min crosstrainer motstånd 11, 0.63 km
 
Styrkepass (armar, bröst, axlar)
Tricepspress 42.5 kg 3x12 reps
Axellyft 12.5 kg 3x12 reps                                                        maskiner
Bröstpress 15 kg 3x15 reps
Bicepscurls 12.5 kg 3x12 reps
Crosstrainer 2 min motstånd 11 snabbt                                                       
Alternerande axelpress (stående) 6 kg 3x10 reps/sida
Alternerande hammercurls 4 kg 3x12 reps/arm                    hantlar
Tricepspress 5 kg 3x12 reps
Bröstpress 6 kg 3x15 reps
 
Bål-/stabilitetsträning
Armhävning på boll x 15
Höftlyft med fötter på boll x 15
Armhävning på boll x 15
Höftlyft med fötter på boll x 15
Plankan 1 min
 
Det var riktigt roligt att träna idag! Jag tyckte jag hann mycket, och ju fler övningar man lär sig, desto roligare är det. Man kan ju göra så mycket med fria vikter då man inte begränsas av precis hur maskinerna är. Jag ska titta runt lite mer på dintraning.se så småningom, så kan man få till både bra och varierande pass tror jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: