Min träning

följ mig på vägen!

Dags för "deff" och egenträning

Kategori: 8 veckor extra fokus. Mattips m.m.. Motivation, prat & målsättning. Veckoscheman.

Jag känner att det har hänt mycket med muslklerna de senaste månaderna, men däremot har jag fortfarande kvar lite mer fett än jag skulle önska över dem. Så, nu blir det 8 veckor med lite extra fokus på maten, för att definiera musklerna lite mer och tappa ett par kilo (fett). Har fixat ihop mig ett enkelt kostschema att följa och så ett träningsschema för sista veckorna innan Göteborgsvarvet! Heja heja! 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Varför inget fett i kosten mer än till mellis? Om du vill ha en så lätt deff som möjligt och tappa mest fett (alltså behålla din muskelmassa så mkt som möjligt) så är det bättre att äta mer fett och dra ned på kolhydraterna istället :)

    Svar: Åt absolut fett till lunch och middag också, då jag dels stekte i kokosolja och dels åt avokado till nästan alla mål :-) nu är dock inlägget från för ett år sedan ;-)
    Susanne Svensson

    2015-04-08 | 20:41:49
    Bloggadress: http://highonlife.for.me

Kommentera inlägget här: