Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140213

Kategori: Coachning med Alla kan träna. Konditionsträning.

Ikväll hade vi möte vid jobbet mellan 17-18:30. Jag skulle börja jobba kl 21, och kunde ju inte bara sitta och glo den tiden, så där planerade jag in en liten löptur. Vi har äntligen startat upp coachningen med Ida (http://allakantrana.se) igen, bara 4 månader senare pga alla andningsproblem med min nyupptäckta astma. I alla fall, idag stod det "mysjogg" på schemat, och är det något jag i normala fall inte tycker löpning är så är det mysigt ;) Men, hör och häpna, det kändes faktiskt lite trevligt. Jag hade absolut ingen hög fart, men höll mig joggandes, så att det kändes bekvämt. Sprang till Maxi och handlade ett par smågrejer, och tillbaka igen. 

Blev lite längre än jag tänkt mig i förväg, men med tanke på att det blev en 20-minuters paus då jag handlade mitt i, så blev det ändå rätt så bra tror jag! 


Som sagt, ingen hög fart alls, strax under 8 min/km. Gick ca 500m i början och slutet, därav farten där. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: