Min träning

följ mig på vägen!

CWC-träning 140604

Kategori: Gruppträning.

Igårkväll var jag med mamma och lillasyster på CWC-träning. Det är träning med "kobror" - vikter - som man kör ett typ cirkelpass med. Stället ligger väldigt nära mig, så jag har tänkt prova ett tag, och när de ändå skulle köra ben igår vilket var min plan för dagen så passade jag på!
 
Det blev alltså massamassa ben, vi körde bland annat en miljon benböj (eller så var det ungefär 200), burpees, snabba småsteg, utfall (-hopp, inte för min del dock utom några sista varvet) m.m. och så även planka och sidoplanka. Svettades något kopiöst, bra droppade ner på marken, och jag känner av framför allt rumpa och baksida lår idag. Inte så mycket "bygga-muskler-träning", men bra uthållighetsträning och säkerligen bra för löpningen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: