Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet 140605

Kategori: Styrketräning.

Idag blev det triceps, axlar och bröst (och en magövning) på gymmet, i superset (lite vila ändå dock). Tyckte jag fick till ett väldigt bra pass idag, och jag var verkligen helt slut i musklerna i slutet! Fick minska vikten på sista övningen två gånger då jag inte klarade att få upp den över huvudet, haha!
 
Militärpress med liten stång, +10 kg 5 reps, +15 kg 4x8 reps
Benlyft på ställning, 4x12 reps
 
Dips på ställning (relativt små), 5x6 reps
Axellyft framåt med hantlar, 4 kg 5x7 reps
 
Hakdrag i cablecross, 23 kg 12 reps, 32 kg 4x8 reps
Dips mot bänk, 5x12 reps
 
Bröstflyes med hantlar, 8 kg 4x8 reps
Bänkpress med liten stång, +15 kg 4x8 reps
 
Armhävningar på tå, 4x8 reps
Tricepspress med hantel 7 kg 2x4 reps, 6 kg 2x8 reps
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: