Min träning

följ mig på vägen!

Gymmet 140623

Kategori: Styrketräning.

Igårkväll hade jag planerat en tur till gymmet på kvällen. Höll dock på att inte komma iväg då minsta ungen var lite mammig och inte ville släppa iväg mig vid nattningen. Så vid efter halv 9 var jag sådär sugen skulle jag vilja påstå. Bestämde mig i alla fall att tvinga dit mig och köra. Man ångrar ju aldrig ett pass! Körde rygg och biceps och lite mage. Allt i superset utom de sista övningarna. 
 
Marklyft, 50 kg, 4x10 reps
Alternerande bicepscurls med vridning, 9 kg, 4x8 reps/sida
 
Rodd i cablecross, 59 kg, 4x10 reps
Bicepscurls cablecross, 32 kg, 4x6 reps
 
Enarms hantelrodd, 12.5 kg, 4x6 reps/sida
Benlyft på dipsställning, 4x15 reps
 
Sidoplanka, 2x45 sek/sida
 
Planka, 1 min 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: