Min träning

följ mig på vägen!

Träningsfri vecka

Kategori: Motivation, prat & målsättning.

Jag kände redan veckan efter Göteborgsvarvet att jag var lite nere och inte egentligen hade motivation till träningen, men körde på ett par pass ändå. Förra veckan kände jag dock att nej, jag behöver en paus. Jag tycker egentligen inte att träning är något man ska göra och sedan pausa, det ska ju vara en del i vardagen. Eller för den delen handla om motivation - just do it, mer! Men just nu behövde jag detta, och jag ångrar mig inte. Även maten släppte jag på helt förra veckan och jag har hoppat min extrafokus-period nu. Jag ska förstås fortsätta äta bra och satsa på en bättre form, men detta med vägningarna varje vecka och så blev lite mycket stress till slut så nej. Nu blir det bra mat, fokus på träning igen och bara njuta! Ta lite mått och bilder om någon månad kanske för att se om något hänt. Om jag vill.
 
Ikväll är det träningsdags i alla fall. Jag både ser fram emot det och är skräckslagen - jag kanske inte orkar någonting?! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: