Min träning

följ mig på vägen!

Löppass 140310

Kategori: Coachning med Alla kan träna. Konditionsträning.

Jag prioriterade lite familjetid i söndags, så det planerade långpasset fick bli igår (=6 pass denna veckan alltså...). 

Det gick sådär, först. Jag fick sjukt ont i mina benhinnor första kilometrarna, fick stanna till och "massera" lite tre gånger. Tänkte lägga av både en och två gånger, och tre. Men så vill jag ju inte halka efter i programmet. 

Tänkte först att jag får ju i alla fall springa 5 km. När jag gjort det tänkte jag att jag kan ju springa 6, för det är då det brukar börjar kännas lite bättre. Sen tänkte jag att då kan jag ju lika gärna springa en timme. Efter det kunde jag likagärna komma upp i milen. Och hade jag ändå sprungit milen kunde jag likaväl springa de 12 som var planerade. Så JÄVLA bra är jag ibland! ;) lite bättre tid denna gången, men fy vad trött jag var. Och det lättade lite i benhinnorna efter halva eller så. Annars hade jag lagt av. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: