Min träning

följ mig på vägen!

Promenad 140501 & Löppass 140502

Kategori: Konditionsträning. Vardagsmotion & promenader.

Igår var jag och barnen och umgicks med mamma och syskonen, och när minstingen skulle sova passade jag och mamma på att gå en långrunda med vagn och hund. Massa babbel och en skön runda i ganska härligt väder.
 
Det blev: 10.1 km1 h 53 min.
 
 
Idag var det dags för veckans långpass och då jag bestämt mig för att inte köra fler "riktigt långa" nu innan GöteborgsVarvet (för mig är riktigt långa de som är mer än typ 11 km...), så det fick bli milen. Precis lagom att springa iväg och handla, sedan ta bilen hem som sambon ändå hade där =)
 
Telefonen dog lite innan jag stannade så jag tror jag lyckades ta mig upp till milen, eller i alla fall precis strax under. Det gick litegrann snabbare idag och kändes faktiskt väldigt bra! Denna farten hoppas jag kunna hålla den mesta tiden på Varvet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: