14 april -09
Jahapp, ny vecka. Varit ledig fredag o måndag i alla fall, vart skönt =) Lördag+söndag jobbade jag på maxi, usch så sakta tiden har gått!! Varit så lite folk så känts ganska onödigt o ha öppet så länge som det varit! Aja, nu är den helgen gjord i alla fall...

I lördags efter jobbet åkte vi hem till mamma o co. eftersom jag hade lite påskgodis till syskonen. Och när vi ändå var där fick vi lite mat oxå, grillat igen =) Söndagen spenderades ju bara på maxi, och sen när jag kom hem hade jag fått sms från min handledare på praktiken att jag inte behövde komma på måndagen eftersom det faktiskt var helgdag, så var ledig! Gud så skönt =) På förmiddagen jobbade mattias, och jag var hos gamlamorfar o fikade eftersom han fyllde 82. Därefter åkte jag hem o plockade iordning lite och sen kom mattias hem med lille quattro (för er som inte vet är det en liten vovve) eftersom vi skulle passa honom på eftermiddagen o kvällen. Sen satt vi ute resten av eftermiddagen, grillade lite hamburgare osv. Åkte även hem till pappa o ewa på kvällen för lite fika till. Tror inte jag gjorde annat än åt hela dagen igår, SKÄRPNING!! Kommer gå upp typ 25 kg om jag fortsätter sådär :P

Vecka 26 nu, tiden går faktiskt ganska fort än så länge =) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress