17 aug 2009 - Handla & BVC
I lördags kväll var det personalfest med MAXI :) Jag, Mattias och en sovande nöjd Meja begav oss först in till Per på lite förfest (jaja, för de andra, jag satt mest o kollade på, men var trevligt i alla fall ;P). Därefter mötte vi upp övriga gänget vid Nivå, haha folk undrade nog vad som hände när det stod nästan 100 festklädda människor där mitt på Klaipedaplatsen o flamsade ;) Gick sedan ner till festplatsen, som var ett stort partytält nere på sailet. Fick god buffémat och även musikunderhållning och sen efterrätt med jättebitar av morotskaka. Himla gott var det! Staffan Hellstrand kom o spelade "Lilla fågel blå" också. Meja sov sig igenom typ alltihop i famnen hos mormor. Hur hon nu kunde göra det i allt oväsen?! Var ju jättehög musik på hela tiden. Men mamma höll för hennes öra lite så hon reagerade knappt ens. Lite matning o sen var hon på strålande humör och vaken någon timme innan vi åkte hem. Många som ville gosa =)



Igår skulle jag ha pluggdag, är ju omtenta på den där roliga "terminstentan" på fredag... Men lillan var ganska kinkig o så hela dagen o känslig som man blivit så kunde jag inte låta Mattias ha henne hela tiden ;) Men fick ett halvt kapitel avklarat i alla fall. Bara 7½ kvar ;) Ska ta tag i det nu igen, var ju tvungen o fastna vid datorn en stund först.
Var o lämnade bilen på verkstaden med i morse igen, bromsklossar som måste bytas märkte de i torsdags när vi hade den inne på lite inspektion och oljebyte.
Idag ska jag och Mejis åka och handla lite om jag orkar, sen blir det BVC för o se om hon gått upp mer denna veckan. Jag tycker hon har växt massor så hoppas verkligen hon har gått upp ordentligt nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress