18 aug 2009 - Mys
Jag har vääärldens gladaste lilla bebis ;) Sen hon vaknade och hade ätit i morse när Mattias gick till jobbet har hon bara legat och gjort små glädjeljud & pratat & lett om vartannat när jag gosat med henne. Sötnos!


Igår var de nöjda med henne på BVC oxå :) 240 gram hade hon gått upp denna veckan (ungefär som jag trodde då) & vägde nu 3790 g :) Börjar växa till sig!

Tog med oss min lillasyster och handlade igår, Meja sov nästan hela tiden, vaknade precis i slutet av affären. Men huuur f*n kan man handla för över 800:- när man typ inte köpt något speciellt alls?! Inga blöjor, tvättmedel, kött eller annat sånt dyrt. Iofs en paket köttfärs, men det var ju bara 100:-?! :P
Blev lite plugg på kvällen med, men hann absolut inte vad jag skulle igår heller :( Ska ta tag i det nu efter frukost om snuttan sover vidare. Ligger här i min famn nu :)
Erika Drake af Hagelsrum

Naw, vad söt och glad hon är! :)

Sandraaaa

Åhh vilken liten sötlök hon är :)...

Cattis

hej, ja han flaksar o far med armarna som en liten tok ;) börjar hon också fara med armarna jätte mycket när hon är hungrig? Allstå mycket mer än vad han gjorde på filmen :)



Nää va söt hon är som ler, så där har inte han här hemma börja än, men man ser att det är på väg till ett leende snart :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress