25 aug 2009 - Myskväll
Igårkväll var lillan hos farmor, farfar och faster. Mattias frågade på dagen om inte han och jag skulle gå på bio och äta lite och det lät ju mysigt tyckte jag. Var hyfsat jobbigt att lämna iväg henne bara :P Iiih höll nästan på att börja gråta, men höll mig :P Fjantmamma! Vi tog i alla fall först lite mat på Michels, mums. Hamburgertallrik blev det här. Jag som skulle börja vara nyttig igår :( Sen såg vi Sommaren med Göran på bio, den var faktiskt himla rolig! Var faktiskt mysigt att ha en kväll själva, även om jag tyckte det var skönt att komma hem igen!
Fick knappt ut någon mat till henne när jag pumpade igår, bara 40 ml, så tog med ersättningen ner oxå för säkerhets skull. När vi kom hem på kvällen höll hon på att äta av den, och det funkade faktiskt bra =) Bra o veta till en annan gång!


För någon timme sen fick jag & Meja slänga in oss i duschen, för hon låg på mage här i sängen eftersom hon verkade ha ont i magen, och plötsligt kräktes hon massa rakt ner i kudden så det kom i hela ansiktet, mysigt :P
Jenny

Man luktar jämt mjölk o spya ..haha ..vad skönt att hon går upp iaf. Ska vi ta o träffas med de små nu snart kanske. Tuva vägde 4900 när hon va fyra månader så Lucas ligger ca två månader före henne, märkligt trots att dem är syskon. Skönt med en egenkväl va?? Kram

Melinda

Nej, man brukar inte se det själv :P Typ alla tycker att hon är lik Danne, men det kan ju ändras ;) vill ju att hon ska vara lik mig också :) döttrar brukar ju oftast vara lika sina pappor :P



Jaa, det tycker jag verkligen de är :) de har nästan samma namn, och är lika, komiskt ;)

Emma Viklund

Du har en jättefin blogg som jag har i mina favoriter ;) Jätteroligt att följa andra som har bebisar som är i Viggos ålder! :) Hoppas ni mår bra!

Beatrice [Devins mamma]

Sommaren med Göran, den filmen såg jag härom veckan med min mor. Den var bra faktiskt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress