25 juli -09 - Välkommen till världen älskling :)
Natten till torsdag kom vår underbara lilla flicka ut :) Hon ska heta Meja och vägde 3470 g och var 50 cm lång. Alldeles perfekt :) Allt gick verkligen över förväntan och vi mår bra (okej, lite ont o så har jag, men det går över ;P)
Kommer lite förlossningsberättelse osv längre fram, är hemma nu i alla fall! :)
evelina

Åh grattis, gud vad roligt =)

Melinda

*Grattis Grattis :D*

Nu har jag det där framför mig, läskigt..!

Gick det fort från att du började få ont tills hon va ute?

Soetnaus

GRATTIS GUMMAN! tycker de vore våran tur snart. eller hur? ^^

Melinda

Men gud va skönt att det gick så fort då!

Ge mig tips på hur det kan gå så fort? ;D haha.

Jag har haft förvärkar nu i säkert 2 dygn, inte kul :( tycker de kan stanna upp lite nu, så jag får vila mig ett dygn eller så, och sen kan det köras på igen, och gå fort. inte hålla på och slöas...

Anonym

GRATTIS!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress