21 juni -09

Vaknade idag tidigt o de var klarblå himmel och sol. Jippie tänkte jag. Typiskt bara att när jag vaknade nästa gång var det mulet igen =/ Fick dock sms av mamma med info om att det var mkt finare väder inåt stan så vi gav oss iväg till dragsö efter en slö morgon. Huuur skönt som helst var där o inte ett moln på himlen! Myspys... Sedan blev de en glassiären-glass och därefter middag hos mamma o co + jordgubbar som jag var så jäkla sugen på igår så det var himla gott :D orkade typ ingen mat bara så har bara ätit frukost och en banan och glassen idag + jordgubbar då. Illa... Nu ikväll är det lite film o så bara med älsk och hans syster.

Lite bilder från den gångna veckan:

Lillebrors elvaårsdag

Några bilder från midsommar, fler finns på facebook :)
Avslutar med vecka 35s magbilder:

Jenny

Oj så stor du har blivit gullet!

Hoppas nu det går bra den sista tiden, tänker på dig här nere!!!

Jenny

Skönt att se att fler växer;) Är du trött på att än? Du ska se att det är en liten flicka som tittar ut, tycker jag att det ser ut som iaf men vad vet ju aldrig:D

Kram Jenny

Jenny

Skönt att se att fler växer;) Är du trött på att än? Du ska se att det är en liten flicka som tittar ut, tycker jag att det ser ut som iaf men vad vet ju aldrig:D

Kram Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress