24 juni -09
Jahapp och jag som nästan börjat tro att jag skulle slippa... Nu när vi skulle duscha ikväll upptäckte jag (eller rättare sagt mattias, jag ser ju fan inte för mitt klot till mage) att jag har fått två små bristningar längst ner på magen =( Så snälla snälla bebisen kom ut lite tidigare än du ska, villintevillintevillinte få massa såna. Jäkla i-landsproblem, jag vet, men uuusch blev lite lessen faktiskt =/ :P
 
Semestern har ju verkligen inte kunnat börja bättre. Har varit hur skönt väder som helst och har bara myst i solen i princip =)
Var hos barnmorskan med igår o de såg bra ut allting, men bebisen har fortfarande inte fixerat sig >.< gaaah!! Så mycket sammandragningar som jag haft sista veckan och ändå inte. Piss!

Mycket klagande idag känner jag, men usch är verkligen inte skönt på kvällarna nu när magen drar ihop sig och man får ont som mensvärk typ. isch!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress