12 maj -09
Vaknade hyfsat i tid i morse (om man kan kalla halv 10 i tid?!) och gick upp och åt lite frukost. Tog mig sedan i kragen och satte igång min tränings-DVD jag fick hem häromdagen. Körde ca 10 min salsa, 20 minuter förbränningsyoga och sen förlossningsförberedelse och stretch och relax på slutet. Den var faktiskt himla bra och rolig! =) Synd bara jag inte hann köra hela salsan, den var egentligen med 20 minuter. Menmen, man ska börja någonstans :) Ska strax ta mig i kragen igen och börja med mina andningsövningar till profylaxen, blev aldrig av igår.

Sen nu har jag varit i skolan, hade basgruppsträff och fick ihop lite frågor vi ska svara på till på fredag. Tror dock inte jag orkar plugga något idag, det får vänta tills imorgon ;) Har lite kycklingfilé i ugnen nu, blir fetaost/kyckling/pastasallad till middag ikväll, mmm är sugen på fetaost :D Ska möta upp Mattias i stan och äta den, hoppas det är fint väder så vi kan sitta ute någonstans, sen ska vi till förlossningen och BB på lite besök ikväll, spännande o se hur det ser ut och sådära =)



Vecka 30 nu och såhär såg magen ut igår... Nu börjar det faktiskt bli lite jobbigt att böja sig osv. ibland och jisses vad jag blir andfådd lätt :P Hoppas träningen hjälper lite i alla fall! ;) Behöver ju inte bli helt försoffad!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress