13 maj -09
Hejheeej i solen :)

Har inte sovit bra alls inatt =/ Vaknat typ en gång i halvtimmen för jag haft ont i magen och när jag vänt på mig på något annat sätt har det gjort ännu mer ont, ååh! Kan de två närmsta månaderna bara försvinna tack?! :D I alla fall, gick upp med Mattias vid 9 när han skulle till jobbet, ingen mening o ligga kvar när jag ändå inte kunde sova. Åt lite frukost ihop och så. Gud så fint väder det är ute nu, hoppas det håller sig så tills solen kommer över på vår sida sen så man kan sitta ute och sola lite =)

Igår var det ju då studiebesök på förlossningen och bb, det var ganska kul eller intressant eller vad man ska säga och se vart man kommer hamna sen :) Blir nog bra... Jag är väldigt sugen på att lägga beslag på det där badkaret ;D Såg ju jättemysigt ut! Börjar bli sugen på att packa väskan man ska ha med till bb o sånt, haha men får väl vänta liiite till i alla fall ;) Något ska man ha kvar till semestern o göra oxå.

Idag blir det lite städning, usch är inte alls sugen på det! Är ju egentligen på fixarhumör och vill ha superordning på allt, men orkar inte ta tag i det bara :P Menmen, brukar gå bra när man väl kommer igång, så straaax ska jag gå o klä på mig och börja med städningen tänkte jag. Sen blir det lite plugga sen, förhoppningsvis ute i solen =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress